Beste motorliefhebbers,  

De rit van zaterdag 18 april jl. was een groot succes.

We hebben genoten van een fantastische tocht, mooie routes en vooral van het heerlijke weer.

De omstandigheden konden bijna niet beter: een stralende dag, goede sfeer en veel enthousiaste deelnemers.

Dank aan iedereen die erbij was en heeft bijgedragen aan deze geslaagde rit.

We kijken met veel plezier terug op een prachtige dag en tot volgend jaar op zaterdag 17 april 2027!

Met vriendelijke groet,

Het bestuur van Stichting Rondom Gees

 

 

 

Proef de sfeer van Gees en antieke motoren

Over Rondom Gees

Inschrijven / Deelnemers

In en om Gees

Foto’s

Nieuws